יתרונות החומר ותכונותיו – תחרות העיצוב של קוסנטינו ישראל

Dekton® by Cosentino

משטחים אולטרה-קומפקטיים, המשתייכים לקטגוריה חדשה ומהפכנית של לוחות המיוצרים בטכנולוגיית הסינטור שלCosentino , מדובר בטכנולוגיה המזרזת תהליכים המתרחשים בטבע שבסופם מתקבלת אבן טבעית. המשטחים מיוצרים מתערובת מתקדמת של חומרי הגלם מינרליים הנדחסים בלחץ גבוה במיוחד ובטמפרטורות גבוהות על מנת לדמות את ההליך הטבעי של יצירת האבן. המשטחים מיוצרים בלוחות במידות גדולות (320X144 ס"מ) ובדרגות עובי שונות (0.8 ס"מ, 1.2 ס"מ, 2 ס"מ ו-3 ס"מ).
משטחי ®Dekton הינם בעלי איכויות טכניות ממדרגה ראשונה, וכתוצאה מכך שומרים על דרישות אחזקה מזעריות ובעלי עמידות גבוהה במיוחד: עמידות מכאנית גבוהה, עמידות גבוהה בפני אש וחום, חומר חסין אש, עמידות גבוהה בפני שריטות, עמידות גבוהה בפני קרינה על-סגולה, עמידות גבוהה בפני הידרוליזה, ספיגת מים נמוכה, יציבות צבע גבוהה במיוחד, יציבות ממדית גבוהה במיוחד, עמידות גבוהה בפני שחיקה, עמידות גבוהה בפני כתמים, עמידות בפני קרח והפשרה.
עקב הדחיסות והקשיות הגבוהה של החומר, אין יכולת לכופף אותו או לעוות את פני השטח שלו. הדקטון מגיע במספר טקסטורות הנותנות לו פני שטח המדמים אבן טבעית, צפחה, עץ, זכוכית ועוד. בנוסף לכך, יש לחברת קוסנטינו יכולות להטביע במהלך הייצור הדפסה דיגיטלית על פני החומר ומקבלת עמידות השווה לחומר עצמו. עיבוד החומר מתבצע במכונות חיתוך במים, וצורת העיבוד שלו דומה לעיבוד אבן.
להלן קטלוגים טכניים לעיונכם:

Silestone® by Cosentino

מותג בינלאומי מוביל של משטחי קוורץ המכילים למעלה מ- 90% קוורץ טבעי. הלוחות מגיעים בפורמט של 304*138 ס"מ פורמט סטנדרטי ופורמט ג'מבו של 325*159 ס"מ ובעובי של 12, 20 ו-30 מ"מ. בתהליך הייצור של Silestone® נעשה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר וכן בחומרי גלם איכותיים: למעלה מ-90% קוורץ בתוספת שברי זכוכית, מראות ושרף פוליאסטר. לאחר תהליך דחיסה בלחץ גבוה ובטמפרטורה קבועה, הופכים חומרי הגלם למוצר סופי. משטחי Silestone® יכולים לשמש ליישומים שונים, החל במשטחי שיש מרהיבים למטבח וכלה בפרויקטים מסחריים.
כתוצאה מתהליך הייצור החדשני והמתקדם, משטחי  Silestone® מציעים אסתטיקה ויזואלית גבוהה לצד עמידות גבוהה: הם מתאפיינים בעמידות גבוהה בפני כתמים, מכות ושריטות, כמו גם באטימות גבוהה בפני נוזלים. בדומה לכל מותגי החברה, הם נושאים את כל תווי האיכות וההגיינה הבינלאומיים.
החומר אינו עמיד לטמפרטורות גבוהות ולתנאי חוץ, אולם הוא מציע נראות ייחודית משולבת עם חומר נוח ופרקטי לעבודה ומגיע בשלושה גימורים שונים: מבריק, מט-משי (Suede) ומגורען .(Volcano) מניפת הגוונים שלו רחבה במיוחד ומשתרעת על למעלה מ-120 גוונים שונים. עיבוד החומר מתבצע במכונות חיתוך במים, וצורת העיבוד שלו דומה לעיבוד אבן. להלן קטלוג לעיונכם: