אייל חומסקי מספר על שותפו וגדול המעצבים ראובן אדלר ז"ל על הווינריות, האינסטינקטים שתמיד עבדו ואיך הוא חשב שצריך למתג את ישראל
ממתגים את הסיפור שלנו: ראובן אדלר
לכבוד תחרות המיתוג הראשונה בישראל ה- ISRAEL BRAND AWARDS שיזם יריב עמית, ישבנו לשיחה עם ארבעה מעצבים וממתגים בכירים, חלק מפאנל השופטים המכובד בתחרות שיחשפו בפנינו את התהליכים, את הקשיים בדרך, ומה הם היו אומרים למדינת ישראל אם הייתה לקוחה שלהם.
נפגשנו עם אייל חומסקי, מהבעלים של קבוצת הפרסום מהגדולות בישראל, בערב יום הזיכרון, טיימינג מעט סמלי כדי לנהל ריאיון שהיה אמור להתקיים עם שותפו ראובן אדלר ז"ל שנפטר מוקדם יותר השנה. נדמה שאין מישהו יותר מתאים מחומסקי כדי להביא את זווית הראייה של המעצב הכי מזוהה עם עולם המיתוג בישראל.
ראובן היה אמור להיות יו"ר צוות השופטים ואתה מגיש פרס על שמו, מה המשמעות של התחרות הזו בעיניך?
"אין דבר יותר מתאים בעיני משילוב המילים תחרות מיתוג, ראובן וישראליות במשפט אחד. קצת קשה להגיד "לזכרו" אבל ראובן בעצם היה הרבה מעבר לאחד מגדולי המעצבים שהיו פה ב-30, 40 או אפילו 50 שנה האחרונות. מעבר לעשייה ועיצוב הוא גם עיצב את דמותה של מדינת ישראל ולא רק היה מעצב שאורז את המוצר ואת הרעיון הוא היה הוגה אותם מאפס".