הצילומים האייקוניים של המגזין המפורסם עכשיו בקו מוצרי קוסמטיקה חדש שלא נראה כמותו על המדף
מגזין TOILETPAPER כובש את עולם היופי עם קולקציה חצופה במיוחד
למי מכם שעוד לא מכיר, המגזין Toiletpaper הוא יוזמתם של האמן מאוריציו קטלאן והצלם פיירפאולו פרארי. מדובר במגזין פרסום דו שנתי המבוסס על צילומים סביב נושא מסוים. לרוב, התמונות נותנות אשליה אופטית עם משחקי מילים, תעתועים וצבעוניות עזה. הדימויים של המגזין שטעונים באירוניה שכל כך שמזוהה איתם, כובשים עכשיו גם את עולם היופי והקוסמטיקה עם סדרת מוצרים חדשה לגוף ולבית.
מתוך הידע של יצרנית הקוסמטיקה האיטלקית La Bottega, יחד עם החזון היצירתי של המגזין, נולדה קולקציה ייחודית ומהנה. לה-בוטאגה, אחת החברות המובילות בשוק, מספקת מוצרי קוסמטיקה מותאמים אישית למלונות יוקרה מהטובים בעולם ומביאה איתה מומחיות וניסיון של ארבעים שנה בתחום. הקולקציה החדשה היא בהחלט לא משהו שנראה לפניה והיא בולטת בזכות הגרפיקה שמזמינה אתכם לטפח את עצמכם בהומור והנאה.
"טוילט-פייפר התחיל לפני עשר שנים עם הרצון שלי ושל פיירפאלו להקים מקום בו נוכל לתת מרחב לרעיונות ולאינטואיציות שלנו, לשחרר את עצמנו מהכללים והעולמות מהם אנחנו באים" אומר קטלאן "התחלנו בצילומי מגזינים ומסיבות השקה לגיליון החדש, לאחר מכן הצילומים חדרו לעולמות וחפצים אחרים" ממשיך פרארי "עכשיו אנחנו הולכים רחוק יותר ומשיקים את קולקציית היופי שלנו עם לה-בוטאגה, שפותחה ביחד איתם לאורך כל שלביה"
הקולקציה מורכבת מתכשירים לטיפוח השיער, מוצרים לאמבטיה, לגוף ולטיפול הידיים. הסדרה ממשיכה גם עם מוצרים לבית עם מפיצי ריח לבישום החללים והיא אפילו תיכנס איתכם לחדר המיטות עם קו בגדי שינה. מי שהיה אחראי על הרכבת הניחוחות המופלאים שלה הוא אוסקר קוגרליאריני, מרוקחי הריחות המוערכים באירופה. קוגרליאריני בחר בכל פעם שלושה ניחוחות לכל היותר, כך שניתן לזהות אותם בקלות. במוצרי השיער הלך לכיוון נועז של ווניל ופלפל סצ'ואן, במוצרי האמבטיה והגוף לעומת זאת, נבחרו ניחוחות רוזמרין וורד טורקי, לצד ריחות קלאסיים. בתכשירי הידיים הקונספט חם ורך עם ריחות השקדים ושעוות הדבורים. לבסוף, במוצרי הבית, הלבנדר מעורר תחושות של ניקיון ועלי התאנה מקנים רעננות, בעוד שהיסמין נותן קבלת פנים חמה ונעימה.