ויקטוריה בקהאם ואלכסה צ'אנג מעצבות ליום האישה הבינלאומי
כדי לציין את יום האישה הבינלאומי ולחזק את המחויבות לתמיכה בהעצמת נשים, מותג האופנה NET-A-PORTER חבר לשש מעצבות-על להשקת קולקציית קפסולה מיוחדת. הרווח ממכירת החולצות יועבר לארגוןWomen for Women International, ארגון ללא מטרות רווח המסייע לנשים המתגוררות באזורי מלחמה לשקם את חייהן.
כל חולצה נותנת את פרשנות המעצבת להעצמת נשים. ויקטוריה בקהאם בחרה לחזק את החשיבות באחוות נשים עם חולצה הנושאת את הכיתוב I'm her (אני היא) בכתב ידה. "אני עדיין לומדת לנווט את דרכי בעולם הזה" מתייחסת ויקטוריה בקהאם לסקסיזם בתעשייה בה היא פועלת. "התמודדתי עם הרבה קשיים כמו נשים רבות אחרות, אני בת מזל שהקפתי עצמי באנשים שתומכים בי ונותנים לי השראה" היא מוסיפה.
רוזי אסולין, בחרה להדפיס את הקוד הבינארי של "יום אישה בינלאומי שמח" בשחור ואדום. איזבל מרנט, מרימה עם חולצת You Go Girl!. אלכסה צ'אנג, מקדשת את הנשיות עם הכיתוב הקטיפתי Devine feminine (נשית אלוהית), מותג הסקי "רגע מושלם" באה לחזק ויצאה מחוזקת עם טי-שירט Power וקים אלרי מציעה ש The Future Is Female (העתיד הוא אישה). מפורסמות ביניהן ניקול קידמן, ג'יזל, אל פנינג, דיאן קרוגר ולורן האטון מיהרו להעלות צילומים שלהן עם הקולקציה.
כתבות קשורות בתחום
הרווחים מקולקצית הקפסולה שנמכרת באתר NET-A-PORTER, במחירים שבין 85-200 פאונד, יסייעו למימון הכשרה בת שנה לנשים מאזורי לחימה בה הן לומדות על זכויותיהן, בריאותן, מחזקות את המיומנויות המקצועיות שלהן ואת כוחן כקהילה מאוחדת. הרווחים שנאספו מהקמפיין בשנה שעברה שמשו לתמיכה בלא פחות מ- 170 נשים, בני משפחותיהן והקהילות הסובבות אותן. מפורסמות מיהרו לפרסם צילומים שלהן עם הקולקציה.
מאז 1993, סייע ארגון Women for Women International לכחצי מיליון נשים על ידי מתן כלים ומשאבים לעבור ממשבר ועוני ליציבות ועצמאות. "נשים בתוכנית שלנו חוו טראומה בלתי נתפסת, אבל התמיכה של NET-A-PORTER מזכירה לנשים שעמן אנחנו עובדים, שהן לא לבד", אומרת מנכ"לית הארגון, בריטנה פרננדז שמידט.