החברה הספרדית מביעה אמון בשוק הישראלי ופותחת את מרחב ההשראה הראשון שלה במזרח התיכון דווקא אצלנו. "החלטנו לעשות את זה למרות הקורונה" אמר אדיר לוי
5 מיליון ש"ח הושקעו בסיטי החדש של קוסנטינו בהרצליה
אתמול, יום שלישי, 10/11, השיקה חברת Cosentino העולמית את אולם התצוגה החדש שלה בהרצליה פיתוח. מיד לאחר קביעת המזוזה על ידי הרב נקי ההרצלייני, וגזירת הסרט במעמד מר משה פדלון, ראש העיר הרצליה, הוזמן הקהל להיכנס אל תוך אולם גדול ומרשים בשטח כולל של כ 650 מ"ר.
המתחם בהרצליה, הוא למעשה 'סיטי' חדש, הראשון במזרח התיכון והסיטי ה 14 בעולם כולו. אלה, מצטרפים ל 140 אולמות תצוגה ברחבי הגלובוס.
הסיטי מיועד לקהילת האדריכלים, המתכננים, מעצבי הפנים, היזמים, הקבלנים והלקוחות הפרטיים. הוא מחולק לשלושה חלקים: ספריית חומרים, מרחב תלת ממדי חדשני לצפייה בפרויקטים במציאות רבודה וגלריית מוצרים. כל פרט בחלל הסיטי, נחשב להשראה ומציע חוויה טכנולוגית וחושית שתעזור למבקרים להגדיר, ליצור ולהמחיש את הפרויקטים שלהם באמצעות ציוד לניהול טכנולוגיית מידע ומציאות רבודה.
"למרות הקורונה והפתיחה המדודה של המשק, החלטנו לפתוח את ה'סיטי' עוד השנה" אמר אדיר לוי, מנכ"ל קוסנטינו ישראל "קונספט הסיטי, מייצג צעד גדול קדימה בתפיסה ייחודית של אולם תצוגה רב תכליתי, משתנה ודינאמי. האולם, מציע לאדריכלים, למעצבי פנים וללקוחות פרטיים פלטפורמת השראה מקיפה לצד מרכז שירות ומידע בה יוכלו לראות, להכיר ולחוות את מגוון מוצרי החברה".
קבוצת קוסנטינו נכנסה לשוק המקומי בשנת 2015 עם המותגים Silestone ,Dekton ו-Sensa. במהלך השנים מאז, ביססה החברה את מעמדה בישראל וכיום היא תופסת נתח מרכזי משוק משטחי המטבח במגזר הפרטי ומחזיקה חלק נכבד משוק הפרויקטים, כולל מגוון יישומים כגון חזיתות בניינים, ריצופים וחיפוי קירות פנים.