שדר את היופי שלך, תמונה: יח"צ

שדר את היופי שלך: אנדי וורהול במהדורה מיוחדת

הצד הפחות מוכר של אמן הפופ ארט נחשף כעת בקו מוצרי טיפוח בשיתוף פעולה מסקרן אודות היופי

חברת מוצרי היופי וטיפוח העור היפנית SK-II נוהגת להשיק מהדורות מוגבלות של מוצריה. לרוב, המהדורות המיוחדות נוגעות בנושאים תרבותיים ופונות לקהל הצעיר. הפעם, לכבוד הגרסה החדשה, חבר המותג לקרן אנדי וורהול.

 

האמן האמריקאי, מחלוצי תנועת הפופ ארט, ידוע ביצירותיו שמשלבות מותגים אייקוניים מהתרבות הפופולרית, דרכם טשטש בעבודותיו את הגבול בין האמנותי לתעשייתי. וורהול האמין שיופי נמצא בכל מקום ובכל אחד מאיתנו; "אם כולם לא יפים, אז אף אחד לא", "הכל יפה", "מעולם לא פגשתי אדם שלא יכולתי לומר עליו- יפהפייה”, היו חלק מההתבטאויות שלו בנושא. זה למעשה, מה שקישר בין שתי החברות בשיתוף הפעולה הנפלא הזה, האמונה והפילוסופיה המשותפת ליופי והעצמה. מלבד זאת, לוורהול עצמו זיקה לנושא והיה בעל אוסף מכובד של קרמים לטיפוח, שרק מחזק את החיבור.

בין אמנותי לתעשייתי, תמונה: יח"צ
מחלוצי הפופ ארט, תמונה: יח"צ
טכניקולור, תמונה: יח"צ

היופי נמצא בכל

מי שהיה אמון על שיתוף הפעולה היצירתי הזה היא סוכנות הקריאייטיב LOVE שכלל את הזהות החזותית ועיצוב האריזות. "מלכתחילה היינו להוטים לחשוף היבט של אנדי וורהול ועבודתו, שהיה פחות מוכר" מספר דויד פלמר, מנהל קראייטיב בכיר בסוכנות. "הוא הפיק כל כך הרבה יצירות אייקוניות ומוכרות, אבל אנחנו רוצים לחלוק צד אחר שלו, משהו שטרם נחקר. בעבודה עם קרן אנדי וורהול, התרגשנו לגלות קשר אמיתי בין SK-II לאמן, דרך הקסם המשותף שלהם מטיפוח העור".

שיתוף פעולה יוצא דופן, תמונה: יח"צ
נגיעות של נוסטלגיה, תמונה: יח"צ
המהדורה המוגבלת, תמונה: יח"צ

לוורהול, שהטיל ספק ביחסים בין אמנות לתקשורת המונים, הייתה חיבה מיוחדת לכבלים ולמדיה המשודרת בטלוויזיה. חיבה זו התבטאה ביצירותיו והיא זו שהכתיבה את הבחירות העיצוביות כאן. תחת הסלוגן 'שדר את היופי שלך', פאטרן הפסים ופלטת הצבעים הטכניקולור של וורהול מלווה את הפרויקט. המהדורה המוגבלת מגיעה בשלושה צבעים שונים ומשלבת ציטוטים של האמן הידוע. ישנן גם ערכות מתנה, שלוקחות את המיזם צעד קדימה עם אריזות שנראות כמו קלטת וידאו נוסטלגית וטלוויזיה אנלוגית ישנה.

אולי יעניין אותך גם...