ביקור רב חושי בביתן של יונדאי בשבוע העיצוב של מילאנו המחיש את האפן בו יעוצבו רכבים פרטיים בעידן בו הם ינהגו את עצמם
יש מצב שהרכב של העתיד יגיע מדרום קוריאה
בעולם שבו נהיגה אוטונומית הפכה למציאות ושבו פרסונליזציה כבר לא נחשבת בגדר מותרות, נולד הקונספט של מותג הרכב הדרום קוריאני יונדאי: Style Set Free. במרחק כמה צעדים מהביתן הישראלי, באזור טורטונה המסקרן תמיד, ניצב לו הביתן של מותג הרכב הדרום קוריאני שחבר הפעם למגזין Monocle.
מחברה שפעם נהוג היה לחשוב עליה כעל מי שמספקת 'תמורה טובה בשביל הכסף' היא הפכה למותג מוערך ובעל ערך בזכות העיצוב שלו והמחשבה העתידנית שהוא מייצג. התערוכה חשפה את הקונספט החדש של עיצוב פנים הרכב תוך סיור ששילב בין צבע, צליל, צורה וחומר שהוצגו באמצעות הטכנולוגיות החדישות ביותר.
כתבות קשורות בתחום
עיצוב פנים חדשני
במרכז התערוכה הגדולה והחשוכה של המותג ב Milan Design Week, ניצב על בימת עץ 'הפסל' – מודל של רכב עליו הוקרנו אפקטים גרפיים משתנים של תאורה צבעונית. המסר המרכזי של התערוכה בא לא רק להציב את המותג ככזה המצוי במרכז העניינים, אלא גם להציג מסר של חברה המכוונת את עצמה כלפי העתיד באמצעות, בין היתר, תכנון ועיצוב רכבים יותר ויותר אינדיווידואליים ומותאמים אישית.