לפעמים רק ממבט שני או שלישי תבחינו בזה, אבל בין מי שמדגמן ומפרסם את המותגים הגדולים ביותר מסתתרות דמויות וירטואליות, שהן למעשה, מקבץ פיקסלים ממוחשבים
האווטארים שמשתלטים לנו על הפיד
אנחנו מבלים שעות רבות מהיום מול המסכים שלנו והעולם הווירטואלי תופס יותר ויותר מקום בחיים שלנו. חזון העתיד על פי ה'מאטוורס', יקום מקביל שלא רק נספוג דרכו תכנים דיגיטליים, אלא נוכל לממש ולקחת חלק בחיים האלה ולטשטש את הגבול בין המרחב הפיזי לדיגיטלי. העולם בדרך לשם; יצירות אמנות, מטבעות ונכסים ווירטואליים ושוק אופנה שמניב הזדמנויות רבות חדשות.
כבר היום אנחנו יכולים לרכוש פריטי אופנה וירטואליים שמלבישים את דמויות האווטאר שלנו לשלל משחקים ופלטפורמות. אותן הדמויות הווירטואליות נטמעות סביבנו וככל שהטכנולוגיה מתקדמת, נהיה קשה יותר לזהות מה אמיתי ומה לא. בשנים האחרונות האווטארים הצטרפו לשורת אושיות הרשת, דמויות דיגיטליות ריאליסטיות, שמקיימות אורח חיים מלא ומתועד ברשת החברתית. הקורונה האיצה את העניינים כשמצאה בהן פתרון לתצוגות ווירטואליות שאפשר לצפות מהן מרחוק. אותם דוגמנים ווירטואליים קוטפים קמפיינים של מותגי על, עם סוכנות דוגמנות שמנהלות את עסקיהן, ממש כמו מקביליהם דוגמני בשר ודם. הכירו את חמש המשפיעניות הווירטואליות שכובשות את עולם האופנה.